Ledwie minęły emocje kibiców związane z akcją ?Du und die Werkself”, polegającą na wysyłaniu swych zdjęć mających trafić na autokar, którym podróżują Aptekarze, gdy klub wyszedł do fanów z dalszą fazą inicjatywy. Jak się okazało, możliwość ?podróżowania” na mecze z piłkarzami Bayeru była tylko początkiem nowej kampanii wizerunkowej klubu z Leverkusen.
Kolejnym etapem są rozwieszane w całym mieście plakaty, na których ukazani są piłkarze Bayeru wraz z kibicami w tle. Każdy z plakatów opatrzony jest hasłem przewodnim akcji, wraz z dopiskiem ?die andere Familie” (w luźnym tłumaczeniu: ?druga rodzina”). Do tej pory na plakatach mogliśmy zobaczyć m.in. Larsa Bendera, Bernda Leno, czy trenera Samiego Hyypię.
Za przygotowanie medialnej kampanii odpowiedzialna jest mająca siedzibę w pobliskim Düsseldorfie agencja ?Aufbruch”, która zajmuje się komunikacją społeczną i budowaniem wizerunku swoich klientów.
Wszelkie dalsze szczegóły co do rozwoju naszej medialnej ofensywy klub ma podać w najbliższy czwartek.