BayArena
fot. www.bayer04.de

Bayer Leverkusen przedłużył umowę sponsorską z Adam Opel AG. Nowy kontrakt ma obowiązywać do 2016 r.

W imieniu klubu negocjacje prowadził widoczny na zdjęciu powyżej rzecznik zarządu, Michael Schade. Partnerem rozmów ze strony Opla był Jürgen Keller, szef sprzedaży korporacji.

Adam Opel AG powrócił do wspierania działalności niemieckich klubów piłkarskich w sierpniu 2012 r., po dziesięciu latach przerwy. Poza Bayerem Leverkusen klubami, które podpisały umowy sponsorskie z Oplem są: Borussia Dortmund, 1.FSV Mainz, SC Freiburg i występująca aktualnie w 2. Bundeslidze Fortuna Düsseldorf. Ponadto niemiecki koncern samochodowy współpracuje z drużynami spoza kraju, takimi jak np. FC Liverpool, Feyenoord Rotterdam, Galatasaray Stambuł, czy rumuński Petrolul Ploeszti.

W oczach niemieckich fachowców od sponsoringu Opel postrzegany jest jako jeden z najbardziej wiarygodnych partnerów drużyn piłkarskich.

„Bayer 04 Leverkusen i Opel doskonale do siebie pasują. Marka Opla kojarzy się z dynamiką i młodzieńczą świeżością” – ocenił Schade.