Na chwilę obecną, bardziej niż kwestie personalne, włodarzy Bayeru interesuje temat związany ze sponsorem reklamowym. Od czasu rozwiązania kontraktu z TelDaFax zarząd nie znalazł rozwiązania, które rokowałoby długoletnią współpracą w tym zakresie.
Z uwagi na ograniczenie dotacji dla działalności związanej z energią słoneczną, przedłużenie kontraktu z Sunpower wydaje się być mało prawdopodobne. Do gry włączyły się natomiast zakłady bukmacherskie betfair, jednak ze względu na kwestie podatkowe negocjacje nie przyniosły oczekiwanego skutku.
– Jestem przekonany, że wkrótce znajdziemy optymalne rozwiązanie, dlatego nie chcemy niczego na siłę przyspieszać ? uspokaja Wolfgang Holzhauser, prezes Bayeru. W tym miejscu przywołuje jednak przykład Hoffenheim, które z podobnych względów co aktualny sponsor reklamowy Bayeru musiało zakończyć współpracę z SunTech. Skutkować to ma pojawieniem się na koszulkach TSG logo głównego sponsora – SAP ? macierzystej firmy Dietmara Hoppa.
Czy w analogiczny sposób na trykoty graczy z Leverkusen powróci logo koncernu Bayer? – W zasadzie nie możemy niczego wykluczyć ? podsumował swoją wypowiedź Holazhauser.
Autor: Aptekarz